Jag har ordning på allt nu:)

Om en timme är det meningen att jag ska hämta upp Ida och Musse för att åka ner till Halmstad :)
Innan det ska jag
Hämta tält hos Carro + skriva ut ett antal cv:n
Hem igen för att packa för två nätterns tältning. 
Gärna städa lite med men det kanske jag borde strycka redan nu:P
Ja ska som sagt spendera två nätter i ett tält i Halmstad nu :) Imon blir det rix fm med dom bästa (lisa jobbar dock). 

Sen hem på fredag. Packa upp, tvätta och sen slänga ner allt somrigt jag äger för på fredag natt beger jag och Susanne oss till Landvetter:) 07.25 på lördag lyfter planet till Spaaain!! :D


Ja och här sitter jag slösar tid har inget färdigt tills idag och absolut Inget färdigt till spanien. Inget planerat inget som är säkert, så ser mina kommande dagar/veckor ut. MEEEN det löser sig :D
Galet underbart är mitt liv just nu :D 


Nu måste jag snabba mig lite här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0