And I know I may end up failing too

Vaknade upp med en riktigt jobbig känsla imorse. Sådär när man känner att allt är fel, att man befinner sig på helt fel ställe, har en stark känsla av att göra nått riktigt bra men att man är helt fast. Att allt jag vill ska misslyckas.
Att vakna med denna känsla är bland det sämsta jag vet. Kan förstöra en hel dag för mig. Så är jag då negativ och irriterad resten av dagen, och då blir jag bara förbannad på mig själv för att jag sprider negativ energi och gör alla andra irriterade.
Solen SKINER idag, klarblå himmel, och det är helt underbart skönt väder ute. DET kan få mig på bra humör, om jag är ute vill säga.
Min Tv har gått sönder, den vägrar att starta, så packade in den i bilen och åkte bort med den till soptippen. Och Bara att gå från bilen och in när vi kom tillbaka gjorde att jag blev på riktigt bra humör. Så nu sitter jag här med bättre humör, med en känsla att jag SKA göra vad jag vill, men även veta att jag kan misslyckas. Men då har jag i alla fall gjort mitt bästa.
Sitter och väntar på maten och lyssnar på härlig musik som får mig att längta till sommarn, sen ska jag gå ut och gå en runda. Gå upp till garaget där min bil står på upptining för att städa den, vilket den är i stort behov av.
Jag och Johanna sitter även inne på H&M:S hemsida och är riktigt sugna på att beställa alla nya sommarkläder som kommit in nu. Ge mig sommar och pengar =)
VILL HA den här! Hade varit asnajs till en härlig sommarfrisyr och cool sminkning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0