Äntligen helg!

Trodde aldrig denna vecka skulle ta slut. Fast nu när jag tänker efter så har den gått fort. Kan dock vara för att jag låg hemma igår och va sjuk. IGEN! Att jag inte kan vara frisk under denna årstid. Mår fortfarande lite halvkasst. Men jag kunde inte missa en jobbdag till och vem vill ligga hemma och vara sjuk hela helgen?
Nu känner jag dock att jag inte mår 100 men det skiter jag i. Får springa in på ica o köpa halstabletter och hålla tummarna för att den brännande känslan i halsen försvinner.
Ska strax åka och plocka upp Ida och Carro sen beger vi oss ner till Lisa i Halmstad =) Skulle blivit utgång men pga, pengabrist och förkylningar stannar vi hemma hos Lisa för myskväll :) Blir lite shopping innan också:) Dock bara nödvändiga saker men kan ju gå runt i affärerna och drömma lite.
Blir inte så långvarig i stan. Måste hem imon förmiddag och gå på släktkalas sen på kvällen blir det jobb :) Ser fram emot detta. Saknar jobba nätter på fester.
Nu blev det lite brådis här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0