Bra helg :)

Har haft en jättebra helg. I fredags åkte jag som sagt till Halmstad för att umågs med Lisa, Ida och carro:) Blev filmkväll med massa gott + spel :) Med andra ord spelade vi. RIktigt roligt. Skrattade och skrek under hela spelet. Vilket nu har resulterat i att jag knappt har nån röst kvar.
Igår åkte vi hem ganska tidigt för jag skulle hem till kusinerna på kalas, sen blev det ju jobb på kvällen :) Var roligt men shit va trött jag va i slutet av kvällen. Eller natten rättare sagt. 2 var nog klockan när jag gick därifrån men ändå hamnade jag hos Maria påvägen hem.
Idag vaknade jag upp utan röst. Ringde till Alle och försökte få fram att jag kommer till henne. Så idag har jag spenderat min dag med kusin Alle :) Som förövrigt kom hem med ett par röda converse till mig och ett par till henne igår :) Gaah nu får det bli vår så jag kan glida runt i mina asnajs skor.
Ja annars har jag inget mer ovettigt att berätta om. Ska jobba på ett nytt ställe imon, stängning dessutom (Y).
Förövrigt så stör jag mig på endel saker som jag inte tänker skapa negativ energi av. Därför håller jag mig till den meningen. Som tur är så är mitt humör bra så att jag inte låter massa skit dra ner mig under jorden =)
Och på Tisdag bokar vi vår barutbildning =)!!!!
Nu ska jag poppa en skål med popcorn, se om det går någon vettig film på tv, annars får det nog bli något vänneravsnitt sen sova.




(skulle lagt upp en bild på mina sjukt najs solglasögon jag köpte i fredags, Meen datorn vill inte vad jag vill så får helt enkelt gå utan) Riktigt ROSA är dom i alla fall:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0