I want you to lead me Take me somewhere Don’t want to live in a dream one more day

Då var lördagen över. Känns som att jag hunnit med en hel del idag. Underbart när lördagen känns så och att man inte sovit bort hela helgen.
Som tur var förstörde inte mitt dåliga humör, som jag vaknade med imorse, min dag. Blev ju som sagt var på bättre humör när jag kom ut i det fina vädret.
Kvällen har jag spenderat med min härliga vänner. Var behövligt efter att inte träffat dom på två veckor pga deras åreresa. Detta gjorde ju då att vi ville hitta på nått kul och inte bara sitta hemma. Bowling kom Lisa med som förslag och bowling blev det. Var nog tre år sen sist för min del och vi hade riktigt roligt.
Så ja min dag har varit bra och mitt humör va på topp. Tills nu av nån konstig anledning! Gaah Just nu känner jag bara för att packa min resväska och sätta mig på ett flyg. Nått som gör mig galen också är att jag inte kan glömma och släppa personer jag verkligen borde göra. Det gör så ont i mig och hur jag än gör så försvinner inte personen ur mina tankar. Neheep så gick det för min del att inte sprida negativ energi. Tur som fan att ingen läser detta så sprider jag ju inte det ändå=) Men jag behöver verkligen skriva av mig.
Så det jag önskar mig mest just nu är en flygbiljett och ledighet så jag kan sticka väg ett tag och komma på vad jag ska göra med mitt liv (Y) Måste ju faktiskt sluta drömma mig igenom mitt liv och göra nått åt det istället!
Nu ska jag ta och försöka sova lite och imon ska jag bege mig hem till kusin =) Jag ska vara försökskanin åt henne så hon kan träna på att göra gelenaglar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0