If you could only see!

Precis som jag anade igår så vaknade jag upp pigg och glad till jobbet idag. Eller Vaknade pigg ska jag väl inte påstå men när jag väl lyckats dra bort mitt varma täcke och tagit mig upp ur sängen och fixar lite musik i öronen så blir allt super.
Jobbet gick alltså bra idag. Trots att jag sovit ca 4,5 timme. Kunde verkligen inte somna igår och sen ringde min vän Julia. När vi kommer in på spåret om vår framtid så kan allt sägas och samtalen spårar ur flera gånger. Men vår framtid ser ljus ut i alla fall och även vägen/vägarna vi har innan vi kommit dit. Var väl kanske dock tur att ingen lyssnade av våran konversation. Men men vi är ju inte ensamma om att vara störda i denna värld=) Sen att vi är lite mer sjuka än vad man borde va är en annan sak.
I eftermiddag/kväll har vi haft syster yster med alla barnen här =) Galna är dom och jag älskar dom såå mycket!
Nu sitter jag här och degar på mitt rum och har andra lite mer serösa samtal med min vän Maria. Eller aa helt normala är inte våra disskutioner heller men lite mer djupa för tillfället kanske...Nehepp nu behöver jag ta och städa iordning mitt rum lite så jag hittar min säng. Behöver sova snart tror jag. Ska dock bli skönt med en superkort sovmorgon imon. Börjar nio. Lite senare än kvart i sju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0