Sjukling och konstiga lekar!

Vaknade upp idag och mådde mindre bra. Ringde och sjukanmälde mig och försökte somna om. Sovit lite halvkasst halva dagen men ändå vilat ordentligt så nu mår jag bättre vilket betyder tillbaka till jobbet imon :)
Ska bli skönt att få jobba igen. Låter som jag varit sjuk länge men ne en dag räcker för att få mig på dåligt humör och jag hatar sitta instängd!
Tur är det att jag blivit piggare också för Pontus, Johanna & Maria har bosatt sig i mitt rum tydligen. Roliga diskutioner har vi så nu är jag på bra humör och redo för att gå till jobbet pigg och glad imon :)

Måste även tillägga att facebooks söktjänst är en bra sak. Mer än så behöver jag inte säga:P


Nehe nu börjar snart Cougar Town sen ska jag sova. Men först en bild.
Såhär roar min bror sig. Stänger min garderobsdörr för att sen måla av
personen utanför på dörren(griffelfärg). Och detta med släkt lampa. Lättroad eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0