Söndag..

Tror inte det är meningen att jag ska äga några teknikprylar. Förra veckan gick tv:n sönder och nu för någon dag sen hände samma sak med min dator..gaaah!! OTUR är vad jag har! Inte vill jag lägga Spanienpengarna på en ny dator. Får se hur det blir med den saken, sålänge får jag sno brors dator:) Kanske bra också så att jag har lite tid över på dagarna:P.
Helgen har varit lugn och mysig. I fredags var jag hemma hos pappa hela kvällen. Det händer inte ofta längre. Sen på lördag morgon åkte jag och bror iväg på äventyr och efter det begav jag mamma och bror oss till Jönköping för shopping och god middag. Mamma var snäll och köpte mig ett par skor=) Blev överlycklig. Har velat ha dom sen i höstas och nu var dom på rea. Perfekt. Efter några få timmar på A6 åkte vi in till stan och åt supergod Fajitas på en mysig restaurang.
Var hemma ganska tidig så hann även med en sväng till Ida där även Carro var. Lisa den stackarn låg hemma i magsjuka. Blev några filmer innan jag åkte hem och somnade på några sekunder.
Idag fick ett ryck och håller nu på att verkligen STORSTÄDA mitt rum. Skönt att få det riktigt rent och rensa bort skit man inte behöver. Nu ska jag ta och avsluta min paus och göra färdigt här så jag kan sova tidigt ikväll.
Börja jobba kl 6.00 imorgon! Konstigt att jag inte vant mig att bli en morgonmänniska än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0