Söndag.

Har haft en lugn helg med mycket skratt=). Fredagen började jag med att åka till tandläkaren för att ta bort tandställningen :D Så underbart att den är borta. Att jag nu har en plastskena som jag inte vant mig vid än och får panik på behöver jag ju inte gnälla om:P Nu är iallafall metallskiten borta och jag har inte längre nått som tvingar mig att stanna i Sverige =) Spara spara spara pengar :D
När tandställningen försvunnit så begav jag mig till Halmstad för att umgås med Cilla, blev bio, love and other drugs, som jag förövrigt inte kan förstå att det va sjuårsgräns på. Vi blir ju liksom inte byxmyndiga förens vid 15 så hmmm, men den var bra ;) Sen tog vi en film och tjockiskväll i Cillas underbara lägenhet.
Igår hängde jag med kusin hemma hos syster hela kvällen. Min släkt är INTE normal! Men gud vad jag älskar den :P
Sov sen över hemma hos kusin alleballe för jag är fortfarande i min hemska period där jag är livrädd för spöken och annat läskigt.
Nu sitter jag hemma i min ensamhet och ska snart ha filmmaraton. Fick en hel årsförbrukning av filmer inlagda på min hårddisk av Cilla.
Imon börjar en ny arbetsvecka och jag har jobb varje dag(Y) så det blir en slapparkväll ikväll.
Igår tog jag och Cilla en sväng ner till stranden, Vart har stranden tagit vägen?
Jag har aldrig varit med om att vattnet gått så långt upp innan.
Cilla som halvt blåser bort.
Och jag som inte ritkigt vet vad jag ska ta mig till. GE MIG VÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0