Vad hände?

Ja vad har hänt med mig? Jag har varit på ett sånt jobbigt humör där jag bara är negativ och inte pallar bry mig om något. Men nu vände det helt av sig självt sådär. Kan ju va för att jag hade en riktigt bra helg och för att snön för tillfället försvunnit nästan helt. Kan även va för att jag nu vet att alla mina vänner är hemma. Kommer dock inte träffa dom på några dagar, men när dom har varit i Åre en vecka och man VET att man inte kan träffa dom så är jag glad att ha dem nära igen, haha. Hur ska jag klara mig utan alla här hemma när jag försvinner några vekor i sommar?
På tal om det så är det också en av anledningarna till att jag är positiv. SNART ska vi boka Spanien!!:)
Började jobba halv 7 idag och slutade kvart över 12. Härligt det och efter jobbet tog jag tag i mitt liv och gick en lång runda. Vilket också resulterade i en positivare Emelie...
Nu ska jag göra lite middag till mig och sen är det tvättning och städning som står på schemat. Mindre kul.Men jag är glad ändå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0