Älskar fredagar!

Godmorgon ville jag säga, fast jag har varit uppe hela dagen. Ledig idag så tänkte jag kunde få lite sovmorgon men då trodde jag helt fel! 7.00 ringer telefonen första gången. Jossa står det på telefonen. VAFAN var min första tanke. Du behöver la inte ringa Redan! Men då var det min systerson som fått tag i telefonen och han är extremt duktig på att ringa upp folk. Sa jag att han är 1,5. haha men söt är han och jag kunde somna om. Men då, då ringer det på dörren. VEM ringer på dörren hos någon kl 7.00?
Då var det visst fel på våran panna och har 12 grader inomhus. Det hade ju då inte jag märkt eftersom jag låg under mitt underbara täcke =) Som tur var fick jag sova lite till.
Men vid 9.00 tyckte min syster att jag sovit Alldeles för länge så då var det bara gå upp och släppa in dom =)
Så hela min förmiddag har jag spenderat med syster och hennes underbara barn =)

Nu sitter jag hemma och orkar inte riktigt ta tag i att städa mitt rum eller börja göra mig iordning. Inte för att jag ska göra nått speciellt idag men av nån anledning så blir dagen mycket roligare om man gjort sig iordning.
Ska bege mig till pappa sen för att äta där. Träffar knappt pappa längre så känner att jag behöver hälsa på lite.

Efter det ska jag umgås med dom som kan göra mig på riktigt bra humör. Lisa & Ida. Dom två i ett nötskal kan man verkligen säga. Några som man alltid skrattar med eller åt, inte många minuter som man är ledsen när man umgås med dom. Hur jag ska klara mig utan dom när jag beger mig till Spanien och dom troligtvis till Norge har jag ingen aning om men det får lösa sig.

Nu kom mamma hem så nu ska jag prata lite med henne innan jag försvinner hela helgen.

Jag, Ida & Lisa i sommras=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0