ÄNTLIGEN!!!

Sådär efter 2 år i denna lägenhet har vi nu fått trådlöst internet =) Så sjuukt skönt att jag nu kan sitta vid Min data på Mitt rum utan att behöva anpassa mig efter någon annan, mohaha Ska bli interssant att se när jag lämnar mitt rum nästa gång...

Fast jag fick lite panik en stund innan. När jag kom hem och halvt sprang upp till datorn så funkade internet super, men på något sätt så lyckades jag stänga av den trådlösa anslutning på min data? och jag fick inte igång den igen!!!! Slängde upp dörren och skrek PANIK. Helt normalt kl 01.00 i min familj...Ställde mig nere i tvrummet och gjorde några snygga moves (kan även kallas dans i min värld, dock inte i någon annans tror jag) gick upp och startade om datorn och nu funkar det igen och jag har nu gått från datanörd till D.A.T.A.N.Ö.R.D!!!
Gör mig inget alls för det enda jag saknat på mitt rum som jag förövrigt har fått asnajs så är det detta, och nej jag är inte mobbad:P

Nu kan jag äntligen börja planera mitt liv...Ska börja leta fram ideèr till sommarn, eller aa jag har massa planer men nu kan jag bestämma dom och börja boka. För krigsplanet till dator vi hade innan gick ju inte sitta vid utan att vilja springa in i en stenmur...Dock måste jag nog först rensa bort dom 3 miljoner virus jag har på denna dator, för lite seg är den allt.....

 

Annars ikväll så har jag umgåtts med Ida och Carro:) Haft myskväll hos Ida, som förövrigt var väldigt mysig när alla 3 satt och hostade ikapp och näsor som rann (Y) Vet inte vad det är för sjukdom vi alla har åkt på för verkligen Hela nyårsgänget har varit sjuka hela veckan, jag hade dock tur och har bara fått lite ont i halsen men resten av vännerna har legat hemma med 39 grades feber :S VAD HÄNDE PÅ NYÅR??? =) haha

Nu ska jag nog försöka värva ner och få lite sömn, måste börja ställa om mina sovvanor för på måndag är det jobb som gäller efter att ha varit ledig sen typ dan innan jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0