Hej på er!

Som hon i com hem reklamen säger under avatarklippet. Jag härmar den så ofta så nu står det Hej på er i mammas mobil när jag ringer till henne.

Är ledig idag vilket är väldigt skönt, har inte sovit många timmar inatt. Igår skulle min syster och hennes man åka till Stockholm för att sälja sin bil och köpa en ny. Jag hade inget jobb bokat så jag tänkte att jag kunde hänga med. Dom kollade lite konstigt på mig och sa: Emelie vi ska sitta i bilen dit och sen åka hem igen. Men jo onormal som jag är så satte jag mig i bilen vid halv nio igår morse och åkte med upp till Stockholm:) det var mysigt faktiskt =) hade ju Gry med oss också. Tror på riktigt att det inte finns en gulligare eller snällare bebis än henne =) <3
Efter att vi suttit i bilen i runt 100 mil, ca 19 timmar, ett antal idiotförklaringar till mig och många skratt så var vi hemma igen runt 23.30. Konstaterade även att jag Älskar åka bil när det är mörkt så mysigt =)

Somnade runt två och eftersom alla systerbarn var här så vaknade jag vid halv 6 första gången sen var det bara att stiga upp ur sängen och hjälpa syster med barnen. Men det går ju inte vara irriterad för dom är ju så underbart gulliga=)

Men nu sitter jag här och har lite grejjer jag tänkte jag skulle fixat med, men njaa får se om jag tar tag i det lite senare. Tror min vän Maria är påväg hit så ska umgås med henne lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0