Helt galet!

Det är precis vad kvällen igår var...Det började med ett antal för många vinglas med härliga vänner, sen vidare till parken som verkligen inte är mitt favoritparty ställe. Här finns det inga andra val så det fick bli så, men roligt hade vi och det var verkligen helt galet. Som vanligt när jag och mina vänner är ute så festar vi ihop fast på olika delar av ställena.
Björn rosenström var det som spelade, fast detta har jag inte mycket minne ifrån.
Detta resulterade i att jag vaknade upp på samma humör jag hade när jag somnade. Skrattandes.
Underbart väder har det varit idag med så inne kunde vi ju inte sitta. Efter lite dagen efter mat hos Maria kom jag och Maria på att vi ska njuta av solen och låtsas att det är vår. Så ut med köksstolarna på hennes balkong. DET var sjukt härligt kan jag säga. Där satt vi sen ett bra tag med våra konstiga vänner.
Ja har ju inte direkt något vettigt att skriva men är rastlös så måste ju fördriva tiden med något :P
Kan ju passa på att säga att jag Älskar mina vänner och klarar mig inte många dagar utan dom. Aja nu ska jag ge upp att försöka skriva för mitt huvud hänger fortfarande inte riktigt med. Avslutar med en bild som visar hur vår kväll/natt/morgon avslutades
Förklara är väl onödigt. Men skrattade var något vi gjorde MYCKET igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0