I got this ice box where my heart used to be!

Idag gör jag nått som är riktigt ovanligt när det kommer till mig och söndagar. Jag möblerar nämligen om mitt rum. För det har ju Aldrig hänt förut och absolut inte varje söndag de senaste veckorna...Börjar bli orolig för vad det är som är fel på mig. Får den rastlösa känslan av att jag måste förnya och inte sitta fast. Hur kan jag känna så över mitt rum? Behövs tänkas på.

Annars då så har min helg varit bra...Umgåtts med Lisa, Ida och Carro hela helgen=) Har haft en myshelg och bara tagit det lugnt, men nästa helg blir det partey för vår del=)

Förövrigt så finns det vissa saker som kan göra mig riktigt förbannad! Det är inte många som tror jag blir arg men vet ni vad..Jag KAN också blir arg!!! Igår va ett sådant tillfälle, tänker inte ta upp vad som hände. Men det gjorde så att jag började skaka av ilska iaf!
Det och andra sviniga saker som har hänt har gjort att jag nu börjat förstå att jag inte har lätt för att ta in känslor. Om jag ska välja två ord som passar in på mig idag så är det Kall Bitch! Det är verkligen inte sån jag är. Men jag känner att jag håller på att bygga upp en mur för att hålla mig stark!

Nog om det. I fredags körde jag runt på min bror som skulle på studentfest. Sorry Johanna My brothaaa is Gay! Hihih jag som alltid velat ha en bögkompis =)



Min söta bror innan han åkte iväg!

Nu ska jag fortsätta här, måste dock vänta tills bror och Johanna kommer tbx från affären så jag kan få hjälp med att flytta tvbänken...Men får hitta nått annat att ändra på sålänge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0