I pray that something picks me up And sets me down in your warm arms!

SNÄLLA ingen ögoninflammation för min del så är jag superglad! Jobbar man med barn så får man ta emot ganska mycket bakterier. Att det nu går ögoninflammation är ju inget jag hurrar speciellt mycket för. Får bara hoppas på att jag inte vaknar upp med igenklibbade ögon imon. För på lördag SKA jag festa med mina vänner!

Annars då? Händer inte allt för mycket. Kylan har kommit tbx. Eller ja den har ju inte direkt försvunnit men -20 grader:O är påtok! för kallt för min sol & värmeälskande personlighet! Detta gör att jag har börjat sakna älskade Alanya nått fruktansvärt. Frågan är när jag kommer komma tbx dit. Spanien kommer bli underbart men Alanya kommer alltid ligga nära mitt hjärta. Får se om vi kanske tar en sväng förbi där efter barutbildningen :P Får helt enkelt vänta och se =).
Så ja idag är jag lite sådär smått deperimerad. Eller nej jag är igentligen på riktigt bra humör, bara det att jag har det liggandes i tankarna i princip hela tiden. ALLA dagar kan ju inte vara positiva dagar :P

Just nu gömmer jag mig från kylan under mitt varma täcke och funderar på om jag ska köra ett mini vännermaraton innan jag måste sova.
Tror det får bli det!

Så det var ju ett riktigt uppiggande och givande inlägg från min sida.


Jag hade ju inte tackat nej till en grillkväll på stranden med underbara vänner dirket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0