Lättroade!

Det är precis vad jag och min vän Maria är=)! Vi är ganska duktiga på att gå aningen för långt med våra skämt, men roligt har vi.
Störda skämt och underliga ideer är vi duktiga på att ha. Tror dock inte det är någon som håller med oss på den fronten. Fast det gör inget=)

Vi hamnade en sväng hos syster också, alltid lika roligt. Där fick jag ideen att köpa två eldrivna motorcyklar för barn, sen ställer man sig på dom och binder fast lite snören i styret så bara gliiider man fram. Men det var det ingen annan som trodde skulle funka. Då kom jag även att tänka på den gamla filmen med mr bean när han inte får plats i bilen och sitter uppe på taket och kör. Något att testa en solig sommardag när man inte kommer på nått annat att sysselsätta sig med.

Ne jag tror vi behöver få lite vår hit till vårt lilla samhälle så folk inte börjar stördförklara mig och Maria. Den här vintern gör oss lite smått rastlösa.

Nu ska jag försöka varva ner genom att kolla på ett avsnitt one tree hill och försöka sova sen. Börjar å andra sidan inte jobbar förens klockan 12.00 imon. Lagom skönt!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0