Snart!

Skönt att börja veckan utan jobb, har varit hos tandläkaren idag för att kolla hur det går med mina tänder. Snaart får jag ta bort tandställningen=) Tänker dock inte berätta det för någon innan :P
Tiden har gått så otroligt fort. När jag fick tandställningen i slutet av April, om jag inte minns helt fel, så kändes ett år som en evighet. Men nu har jag haft turen att det har fixat sig så pass fort att jag får ta ut den nu snart=)

Efter tandläkaren åkte jag hem till Maria för att snacka lite och nu sitter jag hemma och väntar på att första maskinen med tvätt ska bli klar. Tror jag ska ta tag i att rensa bland alla mina filmer, bilder och musik med. Kommer troligtvis sluta med att jag börjar kolla på nån gammal halvkass film och glömmer bort att rensa färdigt....

Nu har nästan alla mina vänner bokat studentresa också, jag ska inte gnälla, det är deras tur nu, jag hade allt det roliga förra året:P Men det dåliga med det här är att vi inte hinner umgås mycket i sommar. Första gänget åker sista veckan i maj, och Lisa, Ida och Lisa åker direkt efter studenten och kommer hem innan midsommar, sen därefter sticker jag...Men men så är det.

Nu ska jag grejja lite här innan alla kommer börjar komma hem för då vet man inte hur många det flyger in här, så är det fullt hus tills man ska sova. Får ju ta vara på min ensamtid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0