Fredag igen =)

Man kan ju nästan tro att jag stressar sönder totalt..Fast det gör jag verkligen inte. Bara det att jag är alldeles för lat för att orka logga in och skriva något...Jag som sa att jag skulle börja blogga när vi fått trådlöst här hemma, jo men tjena funkade första dan..Ändå hänger jag med datorn under all min lediga tid. Ja jag umgås med min dator kan man säga. Träffar ju aldrig mina vänner på veckorna så min dator är min vän...Den är med vid min sida vad jag än gör, vid Tv:n, köket, sängen, tvättar, städar. Även i duschen (så mycket roligare att duscha med musik) Slutsatsen av detta då? Att bor man i smålandsstenar och jobbar medans vännerna går i skolan så träffar man inte vännerna på vardagarna och det gör mig lite smått galen. Jag behöver träffa mina vänner dagligen!

Tur att det är fredag så jag får träffa mina vänner ikväll. Först ska jag bara iväg och jobba på bion några få timmar.
Är på lite jobbigt partyhumör idag med. Lyssnade på radion på jobbet idag. P4 to.m. P4!! kanalen som kan få mig att gå i taket. Men nu hade jag inte tid med att byta kanal så det fick bli P4 helt enkelt. Jaja, där lyssnade dom på några låtar och pratade om hur vi tjejer förfestar...killen i samtalet sa att det vi gör på förfester är att välja mellan blått, vitt, svart, rött...Medans ena tjejen säger nått om att dricka starksprit och hänga knäväck i gardinstängerna. Kunde inte låta bli att skratta åt den bilden jag fick framför mig då...Hänga knäväck är kanske inget jag och mina vänner brukar syssla med på förfester men våra förfester kan bli aningen annorlunda ibland. (Skulle nog dock inte förvåna mig om nått liknande någon gång skulle ske.) Därav mitt partyhumör tror jag....

Jahopp vad har jag annars sysslat med denna vecka? Inte mycket alls.
Det märks att jag är rastlös, förra gången jag skrev sa jag att jag äntligen fått ordning på mitt rum och älskade det, dagen efter fick jag ett ryck och gjorde om det. Trivs nu ännu bättre, och har detta som min egna lilla lägenhet...Funkar bra...Speciellt nu när jag behöver spara pengar...Planen just nu är att i sommar beger jag mig till Spanien i 3 veckor på barutbildning, är redan nu lite smått nervös över det för har ingen som är speciellt sugen på att hänga med, vilket betyder att jag måste åka i min ensamhet. Men jag SKA. Lite dumt av mig att skriva det här för alltid när jag berättat nått så händer det aldrig. Men jo jag SKA....Det är nu jag ska börja leva mitt liv Inte om några år...



Anyway nedan är två bilder från min bubbla kan man ju nästan kalla det. Det är här jag tillbringar all min ensamma tid. Gitarren på väggen har jag lovat mig själv att börja spela på någon gång med, frågan är bara om det någonsin kommer att ske:P



 


Nu måste jag börja göra mig iordning känner jag, kan ju inte direkt gå som jag ser ut nu efter att jobbat i kök halva dan rakt till att jobba på bion. Nope går inte för sig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0