I wanna sunburn just to know that I'm alive!

Gick bra på jobbet idag, var ett bra tag sen jag var på den avdelningen och det är lite synd för jag trivs riktigt bra där.
Till och med barnen verkade glada när jag klev in i hallen, dom är för söta =)

Efter jobbet åkte jag en sväng till Maria, jag var väl inte allt för rolig att umgås med idag. Huvudvärk och trött som få. Men så är det, speciellt eftersom inte vintern vill försvinna, eller månaderna vill inte gå fortare rättare sagt. Får ju inte glömma att vi bor i Sverige;) Men ska inte vara negativ. Bara det att jag kan inte låta bli att halvt längta ihjäl mig efter våren.
Eller Spanien för den delen:) Jag och en vän har nu bestämt till 200 % att vi SKA åka. Därför hon ringer mig HELA tiden och är SÅ stolt för att hon byggt en spargris ute i garaget x)! Sitter nu och försöker övertala henne att vi ska boka så snart som möjligt.

Hittade en massa bilder igår från i sommras på min kamera Gör ju inte alls att man längtar ännu mer.

Dessa två nedan är från en kväll när jag och Ida fick för oss att hänga med några vänner och fiska.




Gaaah vill ha sommar nu så man kan låsa in alla tjocka vinterkläder och skicka iväg dom lååångt!!

Ne nu ska jag sluta drömma och bädda ner mig i min säng annars är det risk för att jag blir sittandes här halva natten och inte orkar gå upp imon trots att jag inte börjar förens 10.45 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0