All I want All I need!

Underbara söndagar! Nu ska jag dela med mig av ett positivt inlägg tänkte jag.
Haft ännu en bra men lugn helg och börjar nu känna mig lite smått rastlös. Behöver verkligen komma ur denna bubbla man lever i här och andas lite ny luft. Komma ur detta säkra spår man följer och hitta lite utmaningar. Ja idag har jag en såndär jobbigt söndag då allt känns meningslöst. En sån tråkig dag som man gömmer sig i sig själv och inte vill tråka ner allas dag med sitt kassa humör. Jag har tur i oturen idag.
Det jag verkligen hade behövt idag är att umgås med alla jag älskar och hitta på nått kul så man glömmer bort alla tankar i huvudet. Istället så sitter jag ensam hemma med en hög filmer och blir bara mer och mer rastlös. Alla är iväg på olika håll och däför slipper jag känna att jag gör alla andra på dåligt humör. Att vad bra bloggen var nu märkte jag. Riktigt skönt att skriva av sig när jag inte har någon att prata med förtillfället:P


Annars då. Jag jobbar på som vanligt. Har mycket jobb nu framför mig, vilket känns bra för jag kommer få ihop alla pengar jag behöver till spaninen. Sen att jag inte har några pengar kvar efter är ett annat problem...
Snart är Mars slut och jag kan inte längta mer än vad jag redan gör. Dessa 3 första månaderna klarar jag inte av och det bästa som finns är när våren börjar komma:)
Sådär nu mår jag redan lite bättre, ska leta upp en bra, rolig film och sen ska jag försöka sova tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0