Friday! :)

Friday :) Äntligen börjar jag känna mig piggare. Idag har jag till och med ansträngt mig och klätt på mig riktiga kläder och sminkat mig =) Känns skönt att jag mår bra nu så jag kan njuta av helgen. Hatar att vara hänging så att man inte får ut något utav fredag och lördag. Men det slipper jag ju nu som tur är.
Har hunnit med en sväng till Gislaved med Maria och nu sitter jag hemma och väntar på att underbara Cilla ska komma hit:) Då ska vi tjocka i oss pizza och bara vara allmänt störda som vanligt. Blir inte ofta vi träffas så när vi väl gör det spårar det alltid ut.
Senare ska jag hjälpa syster med dukning till dopet imon och kanske börja förbereda maten. Jag har lovat att göra min Suupergoda kycklingpaj, är van vid att göra den till 4 pers så får se hur det slutar nu när jag ska göra den till 10 gånger fler.
Ska även försöka hinna med att färga bort min hemska utväxt och bestämma mig för vad jag ska ha på mig imon.
Sen imon blir det ju som sagt dop :) Får se hur länge det håller på. Får jag tid över senare på kvällen så ska jag träffa piff och puff o co också :)
Nu är Cilla påväg med pizzan så får plocka iordning här lite snabbt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0