gjkkkalösfcö

Hur uttråkad kan man bli på en skala från 1-10. Jag har iaf passerat gränsen för LÄÄÄNGE sen. Har så sjukt tråkigt och bara sitter här och väntar på att bli frisk. Inget har vi att äta heller så att få lite energi är något jag kan glömma nån timme till innan mamma kommer hem.
Hittils har jag roat mig med att tvätta, gått en runda, betalat Barutbildningen :) och ökat mitt shoppingsug en aning genom hm:s hemsida. Jag tror bokstavligen talat att jag börjar klättra på väggarna här snart. Känns som att jag blivit smittad av pesten och måste sitta inlåst och inte få ha någon kontakt med någon överhuvudtagen.
Ja jag Älskar helt enkelt att vara sjuk. Passar mig perfekt. Eller INTE...nee nu ska jag nog ta en dusch och försöka bli lite positiv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0