I hate that I let you down and I feel so bad about it

Underbara vårsol och ändå är jag trött som en jag vet inte vad. Just nu är jag jobbigt pigg och lite smått rastlös men just tiden när jag kommer hem efter jobbet och några timmar framåt är jag helt DÖD! Men snaart vänder det säkert och jag får min underbara vår/sommarpigghet. Då jag går på överenergi dygnet runt och sover runt 4-5 timmar :P



Hej Emelie,

Härmed bekräftar vi att du betalt hela din kursavgift.




Detta stod i min mejl för nån dag sen :) Underbar känsla måste jag säga. Ganska många tusen fattigare just nu men nu vet jag att allt jag sparar nu är pengar jag kommer ha att leva för When Im in spain :P + förhoppningsvis lite över när jag kommer hem men det kan jag inte lova...





Har en fullbokad helg framför mig igen :) denna ska jag dock vara helt frisk och ha mycket energi.
helhelg i Halmstad, kommer inte ens ihåg när jag va där senast. Fredag ska jag ha en lugn kväll i Julias lägenhet. Lördag ska jag umgås med Cilla och på kvällen blir det utgång.
Kommer bli super:)

Nu ett avsnitt vänner sen sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0