I wanna leave but I'm lost So now I can't break away

I've been crushed beaten down
And I'm frozen to the ground
Like a fool I've trusted you
Still I'm hopelessly in love

I never thought that I would be this helpless
I can't believe I'm giving in for you
I've been crushed, I've had enough

Now I wanna leave but I'm lost
So now I can't break away
Although I've made up my mind
My heart is refusing me
Onsdag och veckan har gått oväntat fort :) Jobbat på för fullt och håller tummarna för att jag slipper all magsjuka
som går runt nu "peppar peppar".
Har träffat syster lite idag, underbara visa syster <3 Pratstunder med henne är något jag kommer sakna mycket 
när jag är iväg. Helgen är fullbokad, äntligen. Har haft endel oplanerade helger nu och börjar bli rastlös på det. Barnvakt på fredag
och på lördag blir det parteey med dom bästa. Det är precis vad jag behöver just nu för att mitt humör ska bli 
bättre:) Nehepp nu måste jag sova, men först ett avsnitt vänner såklart:P
Btw, Ingen Aning om varför texten hamnar såhär mongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0