Mars :)

2 mars redan vilket betyder att Snart har vi vår. Hur underbart är inte det.
Nått annat som verkligen är underbart är att vi igår bokade barutbildningen =D Känns så skönt att ha det bokat, nu känns det mer påriktigt och det är inte längre bara prat. Så nu kan folk börja tro på oss:P Bara 3 månader tills jag kan börja packa haha. Jag Älskar att packa till sånt.
Tog även en tripp till gekås igår. Mamma ringde och sa att vi måste åka så vi hinner fixa doppresent till Gry som döps på lördag.
Så jag och Julia tackade ju självklart inte nej, vilket vi igentligen borde gjort med tanke på vad vi har på våra konton. Och jo som jag trott så kom jag hem med två nya sommarplagg:P Julia kom hem med exakt samma plagg. Stod ärligt talat nån kort minut och funderade på om vi skulle köpa dem ihop haha.
Trots allt detta positiva så sitter jag idag hemma och är sjuk. IGEN! Vafan det här är inte okej!!! Tror jag sovit mellan 2-3 timmar inatt pga huvudvärk och illamående. Så inget jobb för mig idag. Nu SKA jag blir frisk, få bort alla äckliga förkylningar jag har och bli Superpigg och hålla mig så Lääänge! Därför behöver jag vår nu. När jag tvingat mig upp ur sängen imorse och hasat mig ut till bilen för att köra Julia till tåget så kände jag vårluften och fick endast då lite futtig energi.
Älskad vår KOM NU!
Nu ska jag ta mitt tunga huvud och gå ut i köket och kolla om jag hittar nått jag kan äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0