Torsdag 10 Mars

Bara en vecka sen det var torsdag som jag sa till mamma innan. Ingen aning om vad jag ville få fram med den meningen...
Jobb har stått på mitt schema hela veckan, så nått annat har jag inte pysslat med. Eller jo tvätt och matlagning. I söndags fick jag nån sne ide om att jag skulle ha hand om just det hela veckan så att mamma slapp det. VISST FAN tvätten. Aja den får jag ta sen.
Just nu sitter jag och dör lite åt vänner. Att jag aldrig tröttnar på den serien =) Ensam hemma är jag också och skrattar högt för mig själv. Kan hända att grannarna hör också så jättemobbad är jag ju inte. Eller?
Ja det är mitt liv just nu. I alla fall på veckorna. Meen imon är det Fredag! Ska bli skönt med helg men först en hel arbetsdag kvar. Peengar. Något annat som jag gör på vardagarna är att planera mitt liv. VAD ska jag göra när barutbildningen är slut? Stanna kvar och jobba, åka till USA som Au Pair, dra till älskade Turkiet och leva som uteliggare, utbilda mig till pilot, plugga i Australien?....Många val men inte många som skulle funka, Tyvärr.
Får fortsätta tänka på detta och komma fram till nått snart. Blir Gaalen här hemma. Behöver komma ut och se världen nu!
Ne nu ska jag återgå till vänner sen ta hand om tvätten som jag glömt bort. (Jag har kommit fram till att om man jobbar stängning så går kvällen sjukt fort)
Imon kommer Julia hit och det blir en lung kväll med film tror jag. Har inte pengar eller lust att hitta på nått annat. Sen får jag se vart som händer på lördag. Samma antar jag fast med Lisa och Ida....Ja mina helger går ut på att träffa mina vänner eftersom jag inte träffar dom varje dag längre. Saknar skolan ibland. Men Neee snart är jag ute i stora världen.
jahopp dethär var ju givande. Bäst jag slutar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0